Тридцяти відсоткам слухачів The Beatles від 18 до 24 років

13

Статистика музичного стрімінгового сервісу Spotify продемонструвала, що протягом 2019 року пісні The Beatles транслювалися майже 1,7 мільярда раз, причому 30 відсотків слухачів були людьми у віці від 18 до 24 років.

Пісні британської групи транслювалися майже 10 відсотками користувачів від загального числа передплатників Spotify щомісяця. Більше 20 мільйонів чоловік слухали їхню музику кожен день.

Digital Music News коментує:
Долаючи розрив між декількома поколіннями, The Beatles зробили те, що багато музичні експерти вважали неможливим. Безліч інших великих виконавців всіх часів бачили, що їх успіх і охоплення обмежені їх первісною аудиторією – тобто основна демографія шанувальників, це ті що слухали музику групи під час свого розквіту.

У минулому році Інститут опитування Монмутского університету опублікував дані, згідно з якими The Beatles стали найпопулярнішою рок-групою всіх часів, залишивши позаду The Rolling Stones, AC/DC, Led Zeppelin, The Eagles, Aerosmith і Queen. Декан університету Кен Вомак стверджував, що довговічність групи підкреслює її особливість. Він додав, що, хоча багато меломанів віддадуть перевагу іншим музикантам, вони не стануть заперечувати, що The Beatles стоять на крок вище всіх інших команд за впливом на траєкторію розвитку рок-музики.